Vilken ära. Listad på 250 skarpa hjärnor på Twitter


Idag när jag gick in på Twitter hade det hänt något ovanligt. En drös nya följare. Det händer inte så ofta, att de kommer i klump sådär. Jag måste tweetat något briljant tänkte jag. Fast vid närmare eftertanke var mitt flöde de senaste timmarna ganska ouppdaterat.  Sen slog det mig när jag läste @KarinKomets tack till @Sökmotorkonsult om listningen att jag också kanske hade hamnat på någon lista. Och det hade jag. På självaste Sökmotorkonsultens lista med 250 skarpa hjärnor på Twitter. Vilken ära! Tackar ödmjukast. Läs hela listan här. Den innehåller många goda tips.

  1. Grattis. När jag kollade länken såg jag att även jag var listad. Smickrande och något som hade gått mig förbi utan din bloggpost. Tack, Charlotte!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

