Hur kunde jag veta?


Det var inte på TV4 nyheterna eller Rapport som jag hörde om Bin Ladins död – det var på Twitter.
Det var inte i Dagens Media jag läste först om Googles senaste algoritm – det var på Twitter.
Det var inte på radion jag hörde om katastrofen i Japan – det var på Twitter.

Tre exempel av tusentals varför du också bör använda Twitter. Grym omvärldskoll till minimal insats. Jag rekommenderar alla arbetsgivare att skapa en ”måste-följa” lista till alla sina anställda. Det kommer jag att göra. Straff med 100 armhävningar varje gång jag kommer på dem med att skolka från Twitterflödet 😉

  1. Kan inte annat än att hålla med dig, Twitter är Alfa och Omega om man vill ha information, inom precis vad som helst. Facebook kommer att dö inom några år, men twitter, åtminstone konversationsformen som twitter innebär kommer att leva kvar för alltid!

    Vänligen,
    Fredrik Näs

    • EmO
    • 8 maj, 2011

    Den som Lever får se…

  1. 21 januari, 2015
    Trackback from : wedding dj gold coast
  2. 24 januari, 2015
    Trackback from : mobile-dj-hire
  3. 1 februari, 2015
    Trackback from : wedding djs melbourne

Lämna en kommentar